Instytucja zapewnia, że wniosek kredytowy nie jest skomplikowany, a podjęcie decyzji o przyznaniu pożyczki może nastąpić w ciągu kilku minut
Pekao i Tpay poinformowały o uruchomieniu nowej usługi dla klientów sklepów internetowych. Za pośrednictwem bramki płatniczej tego drugiego podmiotu można płacić za zakupy, korzystając z oferty ratalnej rodzimego banku.
Proces wnioskowania o kredyt wykorzystuje rozwiązania opracowane przez Pekao. Spółka zapewnia, że wniosek jest krótki, a decyzja kredytowa może być podjęta w ciągu kilku minut. Bank podczas weryfikacji tożsamości klienta wykorzystuje możliwości otwartej bankowości oraz wideoweryfikację, a w przypadku swoich klientów także apkę PeoPay oraz serwis Pekao24.
Klienci sklepów internetowych mają dostęp do tej formy finansowania przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Usługa pozwala wykorzystać do 20 tys. zł przy zastosowaniu oświadczenia o dochodach. Klient na spłatę ma maksymalnie 60 miesięcy, przewidziano też raty 0 proc.
Przedstawiciele Pekao zapewniają, że to pierwszy krok banku w tej linii biznesowej, ale jednocześnie podkreślają, że strategia na najbliższe lata zakłada zauważalne wejście w segment sprzedaży ratalnej. Warto też przypomnieć, że Pekao posiada udziały w Tpay, a sam bank znajduje się w grupie PZU. Kilka miesięcy temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Tpay oraz bank zapewnią ubezpieczycielowi obsługę płatności internetowych. Dla Pekao był to debiut na rynku e-commerce.