Użytkownik ING Business może w prosty sposób dodać do listy sklepy, które nie będą wymagały podawania kodu Blik podczas zakupów
ING uruchomił płatności Blik bez kodu w aplikacji mobilnej ING Business. Bank tłumaczy to dużą popularnością płatności w e-commerce wśród klientów biznesowych. Instytucja chce, by były one szybsze i łatwiejsze, w związku z czym zamierza nadal rozwijać Blika dla biznesu.
Jak działa Blik bez kodu (tzw. one click)? Po zapłaceniu Blikiem w sieci, klient może dodać sklep internetowy lub przeglądarkę, z których korzystał, do zapamiętanych. W efekcie podczas kolejnych zakupów nie będzie potrzebne podawanie kod Blik – klient tylko potwierdzi płatność w aplikacji ING Business. Bank zapewnia, że rozwiązanie jest nie tylko prostsze, ale też bezpieczne, a użytkownik może zarządzać listą zapamiętanych sklepów i przeglądarek w ustawieniach Blika w apce.
Jeszcze w maju br. mogliście przeczytać, że ING uruchomił usługę Blik dla klientów korporacyjnych jako pierwszy na rynku. Płatności kodami Blik dla biznesu działają tak samo, jak w przypadku klientów indywidualnych, z ich pomocą można m.in. płacić online, na terminalach, wypłacać gotówkę z bankomatów w kraju, a także wpłacać ją we wpłatomatach.