Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja CCC pobrana 10 mln razy. To ona dominuje w sprzedaży online popularnej sieci

Firma przekonuje, że jej aplikacja stała się popularna m.in. za sprawą dodawania kolejnych, innowacyjnych funkcji

Spółka CCC poinformowała, że jej aplikacja odpowiada już za 46 proc. przychodów ze sprzedaży realizowanej online. Tym samym radzi sobie lepiej niż strona www czy e-kioski w sklepach stacjonarnych. Te ostatnie, będące efektem współpracy z Nanovo, wdrożono jesienią ubiegłego roku w setkach sklepów firmy w Europie Środkowej.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja dla firm od Pekao: PeoBIZ

Apkę CCC pobrano już 10 mln razy. To świetny wynik, jeśli weźmie się pod uwagę, że o pierwszym milionie firma donosiła pod koniec 2019 roku (aby osiągnąć tamten wynik, podmiot potrzebował ośmiu miesięcy). Wtedy spółka informowała, że z pomocą aplikacji sprzedaje niecałe 30 proc. produktów, które klienci kupują online.

Przeczytajcie także: Banki z nowymi zarzutami od UOKiK

Operator sieci sklepów przekonuje, że sukces aplikacji to w znacznej mierze efekt jej innowacyjności. Jako przykład podaje wyszukiwanie obrazem – wystarczy zrobić zdjęcie produktu, by program znalazł właściwy model. Apka współpracuje ze skanerami stóp esize.me w sklepach i pozwala zamawiać buty bezpośrednio do domu. Klient może również skorzystać z płatności odroczonych – nie tylko online, ale też w salonie. Partnerem w tej usłudze zostało PayPo.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies