Firma przekonuje, że jej aplikacja stała się popularna m.in. za sprawą dodawania kolejnych, innowacyjnych funkcji
Spółka CCC poinformowała, że jej aplikacja odpowiada już za 46 proc. przychodów ze sprzedaży realizowanej online. Tym samym radzi sobie lepiej niż strona www czy e-kioski w sklepach stacjonarnych. Te ostatnie, będące efektem współpracy z Nanovo, wdrożono jesienią ubiegłego roku w setkach sklepów firmy w Europie Środkowej.
Apkę CCC pobrano już 10 mln razy. To świetny wynik, jeśli weźmie się pod uwagę, że o pierwszym milionie firma donosiła pod koniec 2019 roku (aby osiągnąć tamten wynik, podmiot potrzebował ośmiu miesięcy). Wtedy spółka informowała, że z pomocą aplikacji sprzedaje niecałe 30 proc. produktów, które klienci kupują online.
Operator sieci sklepów przekonuje, że sukces aplikacji to w znacznej mierze efekt jej innowacyjności. Jako przykład podaje wyszukiwanie obrazem – wystarczy zrobić zdjęcie produktu, by program znalazł właściwy model. Apka współpracuje ze skanerami stóp esize.me w sklepach i pozwala zamawiać buty bezpośrednio do domu. Klient może również skorzystać z płatności odroczonych – nie tylko online, ale też w salonie. Partnerem w tej usłudze zostało PayPo.