Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejna nowość w aplikacji Revoluta. Fintech wprowadza chat dla klientów

Komunikator nie wymaga uruchamiania dodatkowych okien – przesyłanie wiadomości odbywa się np. podczas zlecania przelewu

Revolut poinformował o kolejnej rozbudowie swojej aplikacji – pojawiła się w niej funkcja Chat. Komunikator ma służyć przesyłaniu wiadomości (nie tylko tekstowych, ale też np. gifów) między klientami. Ma się to odbywać wraz z przesyłaniem środków albo proszeniem o przelew. Z rozwiązania skorzystają użytkownicy w Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii.

Przeczytajcie także: Podwyżki opłat w Twisto

Klienci zainteresowani tą funkcją powinni wejść w zakładkę "Przelewy" w apce Revoluta i wybrać osobę z listy kontaktów, dzięki czemu uruchomi się okienko czatu. Po wpisaniu tekstu i dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. Niemal w tym samym momencie odbiorca otrzymuje powiadomienie o nowej wiadomości. Firma wyjaśnia, że potrzebę wprowadzenia tej nowości sygnalizowali sami klienci, którzy chcieli rozmawiać ze sobą o transakcjach.

Fintech zapewnia, że wiadomości będą nie tylko przechowywane, ale też szyfrowane. Jeżeli ktoś nie chce korzystać z tego narzędzia, może je dezaktywować w ustawieniach, w sekcji "Prywatność". Możliwe jest także zablokowanie innych klientów w funkcji czatu. Rozwiązanie na razie nie jest dostępne dla nieletnich użytkowników apki. Aby móc skorzystać z nowości, należy zaktualizować aplikację.

Przeczytajcie także: PKO BP rozszerza usługę sprzedaży biletów

Warto dodać, że klienci Revoluta skarżą się na kontakt z samą firmą. Ma to miejsce zarówno w mediach społecznościowych, jak i mailach do redakcji cashless.pl. Użytkownicy apki piszą w nich m.in. o zablokowanych środkach czy kiepskiej obsłudze zgłaszanych problemów. Konsultanci wysyłają im np. wiadomości przetłumaczone w translatorze internetowym.

Pod koniec ubiegłego miesiąca Revolut wprowadził też możliwość płacenia kryptowalutami z pomocą jego kart debetowych, o czym mogliście niedawno przeczytać w serwisie cashless.pl. Dzięki temu posiadacze wirtualnych walut mogą nimi płacić za codzienne wydatki. Początkowo nowość będzie dostępna w Wielkiej Brytanii oraz Szwajcarii. Revolut pozwala obecnie klientom trzymać i handlować w aplikacji blisko 100 tokenami.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies