Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa Credit Agricole. Konsultant podczas wideorozmowy pomoże w zakładaniu rachunków

Bank zamierza rozwijać nową funkcję i udostępnić ją także w aplikacji mobilnej

Credit Agricole uruchomił usługę wideorozmów, podczas których klienci mogą uzyskać zdalne wsparcie doradcy. Aktualnie jest ona skierowana do nowych klientów, potrzebujących pomocy przy zakładaniu konta. Rozwiązanie jest dostępne w dni robocze od godziny 10 do 15.

Przeczytajcie także: Autopay rozszerza współpracę z Shellem

Bank poinformował jednocześnie, że zamierza rozwijać nową opcję. Obecnie jest ona dostępne na stronie internetowej w sekcji kont osobistych, ale jeszcze w tym roku ma się pojawić w kolejnych sekcjach. W przyszłym roku do doradcy będzie można zadzwonić z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie także umówić się na połączenie wideo.

Docelowo wideorozmowy mają służyć uzyskiwaniu informacji o ofercie banku, pomocy, ale też kupowaniu produktów bankowych. Credit Agricole przekonuje, że jest to odpowiedź na sugestie samych klientów, którzy chcą się kontaktować zdalnie. Nowa forma spotkania przed szerokim wdrożeniem przeszła testy w formule family and friends i została pozytywnie oceniona.

Przeczytajcie także: ING ostrzega przed fałszywą aplikacją na urządzenia Huawei

Pandemia przyspieszyła rozwój usług online oferowanych przez banki. Credit Agricole i kilkanaście innych instytucji umożliwiły np. zdalne zakładanie konta. Najczęściej usługa ta wymaga zrobienia zdjęcia dowodu osobistego oraz twarzy (selfie). Więcej na temat zakładania kont online przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies