Firma chce w ten sposób przypomnieć o sobie rok po uruchomieniu w Polsce programu Prime
Amazon zapowiedział akcję z okazji pierwszej rocznicy uruchomienia w Polsce usługi Prime. Wydarzenie Ekskluzywne Okazje Amazon Prime zaplanowano na 11 i 12 października. Klienci będą mogli w tym czasie skorzystać z promocji cenowych w różnych kategoriach: od elektroniki, przez produkty kuchenne i kosmetyki, po zabawki. Dotyczy to zarówno towarów od polskich firm, jak i marek znanych globalnie.
Firma zastrzega, że z promocji będą mogli skorzystać wyłącznie klienci Prime. Jednocześnie Amazon podpowiada, że każdy może wypróbować tę usługę za darmo – okres próbny trwa 30 dni. Po tym czasie najkorzystniej jest wykupić abonament na cały rok, za Prime zapłaci się wówczas 49 zł. Członkowie programu mogą liczyć przede wszystkim na szybkie dostawy i to bez minimalnej wartości zamówienia. Osoby, które płacą abonament, mogą też liczyć na dostęp do filmów i seriali, w tym oryginalnych produkcji Amazona, w ramach serwisu Prime Video, oraz darmowych gier w ramach Prime Gaming.
Amazon z platformą sprzedażową pojawił się w Polsce na początku 2021 roku. Klienci nie płacili wówczas za dostawę przy zamówieniach powyżej 100 zł, potem firma zmieniła próg na 40 zł. W pierwszym kwartale br. amerykańska korporacja uruchomiła program Amazon Super, pozwalający generować zniżki na większe zakupy. W przypadku abonentów Prime wynoszą one 10 proc., ale w trakcie Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime zniżka wzrośnie do 15 proc. Dla pozostałych klientów wciąż będzie to 5 proc.