Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa w aplikacji Getinu. Klienci mogą w niej kupować bilety komunikacji miejskiej

Bank przygotował to rozwiązanie we współpracy z operatorem aplikacji mPay

W aplikacji mobilnej Getin Banku pojawiła się nowa usługa: zakup biletów komunikacji miejskiej. Instytucja przygotowała to rozwiązanie we współpracy z mPay. Ceny biletów w apce nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie. Obecnie oferta obejmuje ponad sześćdziesiąt polskich miast.

Przeczytajcie także: Klienci Ubera uregulują rachunek Blikiem

Przed pierwszym zakupem biletu, w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Sam zakup jest prosty i trwa krótko, a bilet jest natychmiast widoczny w apce (można to sprawdzać w zakładce "moje bilety"). W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu i okazać kod QR. Użytkownik w tym miejscu dowie się też, ile czasu pozostało do końca ważności biletu.

Przeczytajcie także: Usługa "Blik płacę później" już działa

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services). Nie są one bezpośrednio związane z bankowością. Getin udostępnił już swoim klientom opcję opłacania postoju w strefach parkowania i przy tym projekcie także współpracuje ze spółką mPay. Inną popularną usługą dodaną jest możliwość opłacania przejazdów koncesjonowanymi odcinkami autostrad. Więcej na temat VAS przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies