Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Moje ING z nową odsłoną modułu maklerskiego. Bank poprawił nawigację i wprowadził dodatkowe narzędzia

Wcześniej instytucja informowała o zamknięciu aplikacji ING Makler Mobile

ING poinformował o wprowadzeniu zmian w module maklerskim w bankowości internetowej Moje ING. Instytucja zapewnia, że wypracowano je wspólnie z klientami, a jednym z efektów prac jest nowy wygląd. Moduł przeszedł metamorfozę, dzięki której lepiej pasuje do pozostałych części tego narzędzia. Zastosowano nowy układ przycisków menu, dzięki czemu najważniejsze funkcje są łatwo dostępne, a nawigacja jest taka sama na laptopie, jak i sprzęcie mobilnym.

Przeczytajcie także: Fundacja Polska Bezgotówkowa ma nową prezeskę

Bank zapewnia, że uproszczono zarządzanie zleceniami. Można je wystawiać w wielu miejscach w apce (klikając w nazwę spółki w portfelu albo cenę akcji w notowaniach), problemów ma nie stwarzać wprowadzanie zmian w zleceniach lub ich usuwanie. Przelewanie pieniędzy pomiędzy kontem bankowym w ING a rachunkiem maklerskim przebiega szybko, a historia samego rachunku dostępna jest w jednym miejscu.

W module pojawiła się nowa zakładka: Usługi. Klient znajdzie w niej analizę wykresów, wiadomości rynkowe, debiuty, zdarzenia korporacyjne itp. W tym miejscu można także zmienić typ konta albo wybrać pakiet notowań (wnioski składa się online). W nowej zakładce wprowadzono także uproszczony proces zakupu obligacji skarbowych. Z kolei w stopce modułu maklerskiego znaleźć można materiały edukacyjne oraz szybki kontakt do maklerów.

Przeczytajcie także: Ruszył nabór do piątej edycji programu RBL_START

Zmiany nie są zaskoczeniem. Jeszcze w lipcu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że ING rezygnuje z aplikacji mobilnej ING Makler Mobile i udostępni te usługi wyłącznie w podstawowej apce, czyli Moje ING mobile. Tym modyfikacjom towarzyszyły inne nowości, w tym odświeżona tabela opłat i prowizji maklerskich, przewidująca podniesienie prowizji od zleceń internetowych na obligacje skarbowe z 0,1 proc. do 0,2 proc.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies