Kolejna nagroda programu lojalnościowego Mastercarda to efekt rozpoczęcia współpracy z nowymi artystami w ramach platformy Mastercard Music
Mastercard zaprezentował nową inicjatywę w ramach programu Mastercard Music, czyli platformy łączącej artystów z odmiennych nurtów muzycznych. Tym razem do współpracy zaproszono Pezeta oraz Natalię Szroeder, którzy nagrali singiel "Jeden świat". Piosenka jest już dostępna w serwisach streamingowych, a wideoklip można oglądać na YouTube.
Uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile mogą liczyć na specjalne atrakcje związane z inicjatywą Mastercard Music. Mowa jest m.in. o spotkaniach na żywo z artystami czy podpisanych przez nich płytach winylowych. Zyskają też szansę wymiany zgromadzonych punktów na bilet uprawniający do wzięcia udziału w koncercie, który odbędzie się 28 września br. Ma to być pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce – każdemu z uczestników pozwoli ono przeżyć imprezę po swojemu za sprawą możliwości indywidualnego miksowania utworów prezentowanych na scenie. Umożliwi to technologia PEEX, łącząca zespół z telefonem fana. Organizator zapowiedział także spektakularne efekty wizualne.
Dostęp do wydarzenia zyskają osoby zarejestrowane w programie Mastercard Bezcenne Chwile, jak również zwycięzcy akcji na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie nagranie rolki do utworu Mastercard Music "Jeden świat", w której pokażą, co jest dla nich bezcenne w muzyce i opublikują ją na Instagramie dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród otagowanych prac, jury konkursowe wybierze 100 osób, które otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.
Warto przypomnieć, że w czerwcu Mastercard chwalił się wypuszczeniem pierwszego albumu muzycznego: Priceless. Zaprezentowano go podczas Cannes Lions Festival of Creativity. Album zawiera 10 utworów przygotowanych przez 10 artystów z różnych regionów świata. Twórcy mieli reprezentować różne języki, kultury i gatunki muzyczne, a w ich doborze wspierał Mastercarda producent Niclas Molinder. Co ważne, każdy artysta musiał wkomponować w swój utwór muzyczną identyfikację marki.