Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe atrakcje dla uczestników programu Bezcenne Chwile. Mogą zdobyć wejściówki na koncert

Kolejna nagroda programu lojalnościowego Mastercarda to efekt rozpoczęcia współpracy z nowymi artystami w ramach platformy Mastercard Music

Mastercard zaprezentował nową inicjatywę w ramach programu Mastercard Music, czyli platformy łączącej artystów z odmiennych nurtów muzycznych. Tym razem do współpracy zaproszono Pezeta oraz Natalię Szroeder, którzy nagrali singiel "Jeden świat". Piosenka jest już dostępna w serwisach streamingowych, a wideoklip można oglądać na YouTube.

Przeczytajcie także: Ruszył nabór do piątej edycji programu RBL_START

Uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile mogą liczyć na specjalne atrakcje związane z inicjatywą Mastercard Music. Mowa jest m.in. o spotkaniach na żywo z artystami czy podpisanych przez nich płytach winylowych. Zyskają też szansę wymiany zgromadzonych punktów na bilet uprawniający do wzięcia udziału w koncercie, który odbędzie się 28 września br. Ma to być pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce – każdemu z uczestników pozwoli ono przeżyć imprezę po swojemu za sprawą możliwości indywidualnego miksowania utworów prezentowanych na scenie. Umożliwi to technologia PEEX, łącząca zespół z telefonem fana. Organizator zapowiedział także spektakularne efekty wizualne.

Dostęp do wydarzenia zyskają osoby zarejestrowane w programie Mastercard Bezcenne Chwile, jak również zwycięzcy akcji na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie nagranie rolki do utworu Mastercard Music "Jeden świat", w której pokażą, co jest dla nich bezcenne w muzyce i opublikują ją na Instagramie dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród otagowanych prac, jury konkursowe wybierze 100 osób, które otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.

Przeczytajcie także: SGB Mobile dla klientów firmowych coraz bliżej

Warto przypomnieć, że w czerwcu Mastercard chwalił się wypuszczeniem pierwszego albumu muzycznego: Priceless. Zaprezentowano go podczas Cannes Lions Festival of Creativity. Album zawiera 10 utworów przygotowanych przez 10 artystów z różnych regionów świata. Twórcy mieli reprezentować różne języki, kultury i gatunki muzyczne, a w ich doborze wspierał Mastercarda producent Niclas Molinder. Co ważne, każdy artysta musiał wkomponować w swój utwór muzyczną identyfikację marki.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies