Przedsiębiorca podpisuje z InPostem umowę na 24 miesiące i ma zagwarantowaną stałą cenę usługi
InPost poszerzył ofertę abonamentową o pozycję "Micro Firma 150". Skierowana jest do mniejszych firm z segmentu e-commerce, które dopiero rozpoczęły działalność na tym rynku. Mowa o przedsiębiorcach wysyłających miesięcznie średnio od 10 do 20 paczek. Abonament przez czas trwania umowy (24 miesiące) gwarantuje stałą cenę usługi: 150 zł miesięcznie.
Spółka podała w komunikacie, że nowy pakiet umożliwia nadawanie przesyłek z pomocą paczkomatów oraz z wykorzystaniem usług kurierskich. Firma przekonuje, że produkt można zamówić online – na stronie internetowej podmiotu umieszczono odpowiedni formularz. Jednocześnie spółka zarządzana przez Rafała Brzoskę zapewnia, że zdecydowana większość, bo 95 proc. przesyłek dotrze do klientów sklepu następnego dnia po ich nadaniu.
Niedawno InPost chwalił się uruchomieniem nowego typu maszyn do nadawania i odbierania przesyłek. W urządzeniu, nazywanym przez operatora appkomatem, zrezygnowano z dużego ekranu do obsługi, a paczki nadaje się i odbiera przy użyciu aplikacji InPost Mobile. Firma informowała też, że postawiła w Wielkiej Brytanii ponad 4 tys. swoich automatów. Oznacza to, że w ciągu roku podmiot podwoił liczbę tych maszyn na Wyspach.