Odświeżony system powstał we współpracy z firmą CashDirector
BNP Parinbas poinformował o odświeżeniu usługi GOksięgowość, stworzonej z myślą o małych firmach, będących klientami banku (narzędzie zostanie powiązane z rachunkiem). Odświeżeniu, ponieważ funkcja GOksięgowość była w ofercie BNP Paribas od kilku lat. Obecnie oferowane rozwiązanie ma m.in. zapewniać bezpieczny obieg i elektroniczną archiwizację dokumentów, ułatwiać budżetowanie oraz zarządzanie płatnościami. System GOksięgowość, stworzony z CashDirector, współpracuje z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).
Bank wyjaśnia, że nowy system zawiera ulepszony zautomatyzowany moduł do samodzielnego prowadzenia księgowości. Użytkownik może liczyć na pomoc w ściąganiu płatności (system wyśle do klientów SMS z przypomnieniem), lepszą kontrolę finansów za sprawą modułu planowania przychodów i kosztów, a także możliwość bieżącego śledzenia wykonania zaplanowanych celów finansowych. Do platformy dołączona jest aplikacja, w której można wystawiać faktury i ładować ich zdjęcia do samodzielnego zaksięgowania lub udostępnienia księgowej.
Po rejestracji na platformie GOksięgowość, możliwe jest darmowe wystawianie nielimitowanej liczby faktur. Instytucja zapewnia, że proces ten jest łatwy i szybki m.in. dzięki możliwości wystawiania dokumentów według zdefiniowanych szablonów, przez kopiowanie istniejących faktur czy automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur cyklicznych. Wygodnym rozwiązaniem dla usługodawców i przedsiębiorców zajmujących się handlem detalicznym jest ewidencja przychodów z kas fiskalnych.