Na razie serwis testowany jest przez pracowników popularnej sieci dyskontów
Biedronka rozwija własny sklep internetowy: Biedronka Home. Rozwiązanie jest obecnie testowane przez pracowników znanej sieci, o czym informuje serwis spidersweb.pl. Na ofertę nowego podmiotu składa się blisko 1 tys. produktów, ale ma być ona rozbudowywana. Sklep oferuje zarówno produkty marek własnych, jak i brandów należących do innych firm.
Klienci odwiedzający Biedronka Home trafią na ofertę produktów przemysłowych z różnych kategorii, w tym przyborów kuchennych, odzieży, elektroniki i narzędzi, ale też tych z kategorii Dziecko czy Zdrowie i uroda. W sklepie próżno natomiast szukać oferty spożywczej. Użytkownik serwisu po skompletowaniu koszyka może wybrać dostawę do domu lub paczkomatu (darmowa dostawa dotyczy zamówień o wartości minimum 149 zł), a w przy płaceniu wskazać na szybkie przelewy, Blik, kartę, ale też płatności odroczone.
Sieć sklepów w nowym serwisie zapewne zrobi użytek z karty Moja Biedronka, którą teraz łatwo zdigitalizować. Umożliwia to nowa aplikacja udostępniona na platformy Android oraz iOS. Aplikacja zapisuje historię transakcji, dzięki niej smartfon może też pełnić funkcję czytnika kodów kreskowych. Jedną z nowości wprowadzonych przez popularny dyskont, jest szybka płatność Blik, bez wpisywania kodu – wystarczy przyłożyć telefon do terminala i zaakceptować płatność w apce bankowej. Za tę nowość w apce odpowiadają Pekao oraz operator płatności Tpay.
Na koniec warto przypomnieć, że jeszcze wiosną 2020 roku Biedronka poinformowała o możliwości robienia zakupów w swoich sklepach za pośrednictwem aplikacji Glovo. Klienci mogli wówczas zamawiać produkty ze 100 sklepów w 10 miastach, a oferta składała się z 1 tys. produktów najczęściej kupowanych przez konsumentów. W połowie 2021 roku sieć marketów uruchomiła pierwszy sklep marki własnej na Allegro, a kilka miesięcy później wystartował BIEK, czyli usługa ekspresowej dostawy zakupów, przy której sieć dyskontów również współpracuje z Glovo.