Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zdalne otwieranie rachunków także w Toyota Banku. Instytucja korzysta z wideoweryfikacji

Aby utworzyć nowy rachunek w Toyota Banku, klient korzysta z komputera z kamerą, telefonu oraz dowodu osobistego

W Toyota Banku można już założyć rachunek online. Chodzi o Moto Konto, czyli rachunek przeznaczony dla kierowców samochodów wszystkich marek, ale ze szczególnymi korzyściami dla posiadaczy Toyoty lub Lexusa. Aby go założyć, klient potrzebuje komputera z kamerą, telefonu oraz dowodu osobistego.

Przeczytajcie także: Amazon Prime Day zawita do Polski

Osoba zainteresowana Moto Kontem powinna wejść na stronę internetową banku i kliknąć "Załóż konto". Nastąpi przekierowanie do wniosku, w którym trzeba wpisać podstawowe dane, zapoznać się z regulaminami i wyrazić niezbędne zgody. Klient składa wniosek i otrzymuje w wiadomości mailowej potwierdzenie z kodem weryfikacyjnym. Niezbędne będzie także potwierdzenie numeru telefonu z pomocą otrzymanego SMS-a.

Następnie klient uruchamia kamerę laptopa i umieszcza przed nią dowód osobisty, pokazując go z obu stron. System zweryfikuje też twarz wnioskującego. Jeżeli ten etap zakończy się pomyślnie, należy sprawdzić podane wcześniej dane, potwierdzić je i wpisać kolejne informacje wymagane przez system. Na tym etapie wybiera się kartę i określa limity transakcyjne.

Samą umowę podpisuje się na platformie Autenti. Aby uzyskać do niej dostęp, należy podać kod, który otrzyma się SMS-em. Po sprawdzeniu umowy należy wszystko autoryzować kodem z SMS-a. Po założeniu rachunku wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty można pobrać na swoje urządzenie. Kolejnym produktem, o który klienci będą mogli ubiegać się online, ma być Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Szczegóły bank ma podać niebawem.

Przeczytajcie także: Kolejne wdrożenie softposu PayTela

Toyota Bank to jedna z najmniejszych instytucji bankowych w Polsce. Nie oferuje jeszcze klasycznej bankowości mobilnej zatem do zdalnego otwierania rachunków wykorzystuje serwis internetowy. Usługa taka jest już standardem na polskim rynku. Większość banków wykorzystuje do tego jednak swoje aplikacje mobilne i selfie zamiast wideoweryfikacji.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies