Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zakupy z Jush można zamawiać w plener. Żabka chwali się też robotem do hot dogów

Z pomocą aplikacji Jush zamówicie zakupy na plażę czy do parku, ale na razie tylko w Warszawie

Operator aplikacji Jush poinformował o uruchomieniu w niej nowego rozwiązania. Osoby korzystające z tej usługi ekspresowych dostaw mogą zamawiać produkty nie tylko pod wskazany adres, ale też w plener, m.in. na plaże czy do parków. Na razie funkcja będzie dostępna jedynie w Warszawie.

Przeczytajcie także: Sześć banków ma przynajmniej milion "blikowiczów"

Klienci zainteresowani nową opcją, mogą zamawiać dowóz zakupów w kilku miejscach. Są to Pola Mokotowskie, Park Skaryszewski, Plaża Poniatówka, Plaża Saska, Bulwary Wiślane oraz Łazienki Królewskie i Agrykola. Twórcy apki wyjaśniają, że wskaże ona użytkownikowi, gdzie może odebrać zamówienie dostarczone przez kuriera.

Stojąca za tym rozwiązaniem firma Lite e-Commerce nie będzie jedyną, która świadczy usługi tego typu. Niedawno podobną nowością chwalił się operator aplikacji Lisek.app. W drugiej połowie maja startup uruchomił dowóz zakupów "na pinezkę", czyli do miejsca wskazanego przez klienta. Także i w tym przypadku mogą to być plaże czy parki.

Przeczytajcie także: Nowa funkcja we wpłatomatach NBP

Możliwość zamówienia zakupów z Żabki do parków i na plaże to niejedyna ciekawostka, jaką pochwaliła się ta popularna sieć sklepów. Firma poinformowała, że w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie działa już Robbie, czyli robot przygotowujący hot dogi. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i spółki VeloxAlpha. O wdrożeniu tej usługi jako pierwsi dowiedzieli się czytelnicy serwisu cashless.pl jeszcze pod koniec maja.

Jak działa Robbie? Po wejściu do Żabki Nano, czyli bezobsługowego sklepu sieci, klient wybiera na ekranie robota rozmiar hot doga, rodzaj parówki oraz sosu. Następnie potwierdza zamówienie. I tyle. Gotowe jedzenie jest dostępne do odbioru przez 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą komunikatu głosowego i wyświetlanego na ekranie. Zakup dodawany jest automatycznie do rachunku klienta. Więcej o nowym formacie sklepów Żabka przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies