Projekt Donateo promuje drobne, ale częste donacje dla pozarządowych organizacji dobroczynnych
Firma BetterPOS, rozwijająca platformę Donateo, nawiązała współpracę z operatorem serwisu Przelewy24. W efekcie w systemie płatności internetowych pojawi się opcja przekazania wpłaty na cele charytatywne. Klient zyska taką możliwość podczas płatności w wybranych sklepach online.
Partnerzy wyjaśniają, że z punktu widzenia konsumenta rozwiązanie jest elastyczne: datek może wynosić ułamek sumy koszyka, być stałą wpłatą albo wynikać z konkretnej ścieżki zakupowej. W tym przypadku ważniejsza od samej kwoty wsparcia jest regularność działań. Przekazywane w ten sposób środki trafiają bezpośrednio na konto organizacji charytatywnej. Wśród nich są m.in. Polska Akcja Humanitarna, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce czy Polska Federacja Banków Żywności.
Aplikacja Donateo została zaprojektowana w taki sposób, aby bez problemu można było zintegrować ją z istniejącą już infrastrukturą, zarówno online, jak i offline. Wpłaty za jej pośrednictwem można uiszczać z pomocą stacjonarnych datkomatów Donateo w jednym z 500 punktów partnerskich. Z serwisu cashless.pl dowiecie się także, że firma BetterPOS nawiązała współpracę z Exorigo-Upos. Partnerstwo sprawi, że klient korzystający z terminala płatniczego będzie mógł przekazać darowiznę na cele charytatywne przy okazji codziennych zakupów.