Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polski startup Zowie po kolejnej rundzie finansowania. Pozyskał od inwestorów ponad 60 mln zł

Firma zamierza przeznaczyć te środki m.in. na ekspansję na amerykańskim rynku

Polski startup Zowie, dostarczający narzędzia dla rynku e-commerce, pozyskał od inwestorów 14 mln dolarów, czyli ponad 60 mln zł. Pieniądze pochodzą m.in. od amerykańskiego funduszu Tiger Global.

Przeczytajcie także: Payeye wprowadza aplikację 2.0 i zapowiada szereg nowości

Firma Zowie ułatwia personalizację obsługi klienta podmiotom z rynku e-commerce. Spółka tworzy rozwiązania do komunikacji z konsumentami – platformę z chatbotami. Ta ostatnia automatyzuje obsługę części zapytań od klientów, dostarczając na nie odpowiedzi. Wspiera też pracowników obsługi w bardziej skomplikowanych zadaniach. Startup chwali się również prostą integracją przez API z platformami i narzędziami e-commerce takimi jak Shopify, Recharge, czy Klaviyo.

W obecnej rundzie finansowania udział wzięli także dotychczasowi inwestorzy, w tym Gradient Ventures, kalifornijski fundusz Google’a. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać na początku roku, że startup zdołał od nich pozyskać 5 mln dolarów (ok. 20 mln zł). Zdobyte do tej pory środki mają pomóc firmie m.in. rozwijać działalność w Stanach Zjednoczonych. W tym celu Zowie planuje zatrudnić do końca roku kolejne 20 osób: specjalistów od marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Przeczytajcie także: GPW nawiązała współpracę z fintechem M-DAQ

Startup założyli w 2019 roku Maja Schaefer i Maciej Ciołek. Firma zatrudnia dziś blisko 60 osób (prawie połowa dołączyła do zespołu w tym roku) w Warszawie, Krakowie i Nowym Jorku. Do grona jego klientów należą m.in. Answear, DeeZee, Empik, eObuwie, czy Sundose.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies