Instytucja zapewnia, że w ramach open bankingu jej klienci mogą m.in. zlecać przelewy i potwierdzać tożsamość
Bank Millennium pochwalił się rozszerzeniem usługi agregowania kont w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej. Narzędzie Finanse 360° pozwala sprawdzać stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku, od teraz także w Credit Agricole i Getin Banku.
Aby skorzystać z tej funkcji, wystarczy po zalogowaniu do konta kliknąć w dodatkowy kafel w sekcji z podsumowaniem środków lub w baner na stronie głównej w bankowości elektronicznej. Następnie klient musi udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku. Zostanie wtedy przekierowany na stronę tej instytucji, by się zalogować. Pozostaje zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Przeszukiwanie historii transakcji możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Millennium zaznacza w swoim komunikacie, że zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku zależy od polityki tej instytucji.
Usługa Finanse 360° obejmuje możliwość dodania kont prowadzonych w jedenastu bankach. Oprócz wspomnianych dwóch są to: Alior, ING, mBank, Pekao, PKO BP, Santander, BNP Paribas, Inteligo oraz Citibank. Jednocześnie klient może m.in. zlecać w Millenecie przelewy z kont w sześciu bankach. Więcej na temat usług oferowanych przez Millennium (i pozostałe banki) w ramach otwartej bankowości przeczytacie w tym tekście.