Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole uruchamia nowy sposób komunikacji z klientami. Swoje sprawy załatwią na czacie

Doradcy za pomocą tego narzędzia odpowiadają na pytania i pomagają przy podstawowych operacjach

Credit Agricole poinformował o rozszerzeniu opcji komunikacji z klientami. W serwisie internetowym CA24 eBank uruchomiono czat. Za jego pośrednictwem doradcy odpowiadają na pytania użytkowników, m.in. w zakresie aktualnej oferty banku czy posiadanego konta, pomagają też przy podstawowych operacjach. Dotyczy to np. zastrzeżenia karty, zmiany limitów transakcyjnych czy sprawdzenia historii rachunku.

Przeczytajcie także: Papaya Global przejmuje Azimo

Bank wyjaśnia w swoim komunikacie, że czat to szybki i prosty sposób komunikacji. To rozwiązanie dla osób, które chcą załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu, ale jednocześnie szukają innej formy kontaktu niż rozmowa telefoniczna. Instytucja przekonuje, że zdaje sobie sprawę, iż niektóre, na pozór proste, czynności mogą przysparzać trudności i wymagać wsparcia ze strony doradcy.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wdraża terminal aplikacyjny

Czat może się oczywiście przydać klientom Credit Agricole, ale warto pamiętać, że inne banki rozwiązania tego typu wdrażały już kilka lat temu. Dotyczy to zarówno serwisów online, jak i aplikacji. Zrobiły to m.in. ING czy mBank. Pod koniec 2021 roku Millennium wprowadził takie narzędzie dla klientów firmowych korzystających z serwisu Millenet. Bankowcy twierdzą, że klienci wolą czatować niż rozmawiać z doradcą banku przez telefon albo za pomocą połączenia wideo.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies