Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
iTaxi wprowadza nową usługę. iPaczka to platforma kurierska z dostawami tego samego dnia

Początkowo rozwiązanie będzie dostępne w Warszawie i okolicach, ale za kilka miesięcy ma się pojawić w kilku innych miastach

Spółka iTaxi ogłosiła uruchomienie nowej usługi: iPaczka. Polega ona na dostarczaniu przesyłek w obrębie jednego miasta, tego samego dnia. Początkowo rozwiązanie będzie dostępne na terenie Warszawy i okolic, ale w III kwartale 2022 roku pojawi się także w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Olsztynie. Podmiot wykorzysta do transportu własną flotę kurierów.

Przeczytajcie także: Autopay uruchomił płatności za paliwo na stacjach benzynowych

Firma wyjaśnia, że iPaczka kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, zwłaszcza tych z rynku e-commerce. Jednak klienci indywidualni również mogą skorzystać z tego narzędzia. Cena usługi znana jest klientowi w chwili składania zlecenia, a pomocne w prowadzeniu biznesu mogą się okazać zbiorcze faktury. iTaxi zwraca także uwagę na łatwy w obsłudze panel użytkownika. Klient musi zarejestrować się na platformie, podać adres odbioru i dostawy paczki, opłacić zlecenie i wydrukować etykietę. Postęp dostawy można śledzić na stronie.

Nowa usługa dostępna jest w dwóch planach: Standard oraz Premium. W tym pierwszym maksymalny wymiar przesyłki to 50x50x50 cm, a waga wynosi do 10 kg. Dostawa pod wskazany adres powinna być zrealizowana do 3 godzin. W pakiecie Premium klient może liczyć na natychmiastowy (kilkanaście minut) odbiór przesyłki oraz bezpośrednią dostawę pod wskazany adres. Ten plan przewiduje realizację nietypowych zleceń.

Przeczytajcie także: E-bilety autostradowe pojawią się wkrótce w apce SGB Mobile

iTaxi to rozpoznawalna na polskim rynku firma technologiczna, łącząca przez aplikację taksówkarzy i pasażerów. Rozwiązanie jest dostępne w blisko 100 miejscowościach. Szerzej kojarzony jest także pomysłodawca tego biznesu – Stefan Batory, który w ostatnich latach skupia się na rozwoju innego projektu: Booksy. To platforma do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, ale też w bankach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies