Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klarna wprowadza w Polsce nowe rozwiązania. Wśród nich opcja "zapłać teraz" i klub bonusów

Obie usługi są już testowane na innych rynkach, a do końca tego roku mają być udostępnione wszystkim klientom fintechu

Klarna zapowiedziała uruchomienie w Polsce dwóch nowych rozwiązań: klubu bonusów i opcji "zapłać teraz" (pay now). W tym drugim przypadku chodzi przede wszystkim o ułatwienie płatności we wszystkich sklepach, z którymi współpracuje szwedzki fintech. Po połączeniu karty płatniczej z kontem Klarny klient będzie mógł zrealizować zakupy w kilku prostych krokach – dane rozliczeniowe będą już wstępnie wypełnione. To ciekawe o tyle, że Klarna jest jednym z prekursorów usługi w pewnym sensie odwrotnej, a więc buy now, pay later, czyli płatności odroczonych.

Przeczytajcie także: Revolut rozpoczął współpracę z Kiwi.com

Klub bonusów ma z kolei zachęcać do terminowego opłacania zobowiązań i nagradzać za nie. Dotyczy to zarówno dużych płatności, jak i tych na niewielkie kwoty. Klient będzie otrzymywał punkty za terminowe płatności w ramach rozwiązania "zapłać za 30 dni", ale też za transakcje natychmiastowe realizowane z pomocą "zapłać teraz". Zebrane punkty można wymieniać w aplikacji na produkty ze sklepów współpracujących z fintechem.

Firma przekonuje, że członkowie programu mogą też liczyć na zniżki i oferty specjalne. W apce pojawią się też "missions", czyli zadania, po wykonaniu których konsumenci zdobywają dodatkowe punkty. Ich celem jest zachęcanie użytkowników do korzystania z różnych funkcji aplikacji. Spółka dodała, że klub bonusów uruchomiono we wrześniu 2020 roku i korzysta z niego ponad 4 mln konsumentów ze Stanów Zjednoczonych oraz Australii. Teraz usługa trafi na niespełna 10 kolejnych rynków. Do końca 2022 roku oba rozwiązania mają być dostępne na wszystkich rynkach, na których działa fintech.

Przeczytajcie także: W SGB Mobile pojawi się kantor walutowy

Na polskim rynku Klarna zadebiutowała latem 2021 roku. Od tego czasu firma nawiązała współpracę z platformą e-commerce IdoSell i wprowadziła funkcję "zapłać za 30 dni" w sklepach stacjonarnych. Z kolei udostępniona jesienią aplikacja umożliwia robienie zakupów z Klarną w dowolnym sklepie internetowym. Docelowo ma to być tzw. superaplikacja, w której oprócz narzędzi e-commerce będą działały rozwiązania finansowe, społecznościowe czy lojalnościowe.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies