Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa dostaw od Żabki. Delio nie jest ekspresowe, ale chwali się szeroką ofertą

Jesienią startup Lite e-Commerce uruchomił w Warszawie inną usługę dostaw: Jush

Startup Lite e-Commerce poinformował o testach nowej usługi w ramach tzw. e-grocery: Delio. Rozwiązanie polega na dostawie zakupów do użytkownika platformy. Ten ostatni może liczyć na szeroki asortyment, na który złożą się produkty popularnych marek, jak i te od mniejszych, lokalnych dostawców (m.in. pieczywo, ryby, warzywa i owoce).

Przeczytajcie także: 2021 rok rekordowy dla Blika

Zamówienia w Delio będą dostarczane codziennie od 7 do 23, to użytkownik wybiera preferowany termin dostawy – ponoć przesyłka może dotrzeć do klienta nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Kurierzy Delio poruszają się na skuterach. Aktualnie testy rozwiązania prowadzone są w formule "friends and family", a na przełomie lutego i marca ma wystartować szerszy pilotaż. Początkowo Delio będzie dostępne m.in. w dzielnicach Ursynów, Mokotów, Wilanów, Śródmieście, Ochota, Wola oraz Praga Południe, a docelowo w każdej części Warszawy.

Przeczytajcie także: IT Card nawiązał współpracę z SoftNet

Lite e-Commerce to podmiot wchodzący w skład grupy Żabka. Jesienią 2021 roku firma uruchomiła w Warszawie usługę ekspresowych dostaw zakupów o nazwie Jush. W tym modelu konsumenci mogą wybierać w wąskiej ofercie (ok. 1,3 tys. produktów), a kwestią nadrzędną jest czas dostawy – proces od złożenia zamówienia do przybycia kuriera ma trwać do 15 minut. Usługa Jush działa obecnie także w Gdańsku, a w planach firmy jest wchodzenie do kolejnych miast.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies