Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja Pacific trafiła do App Store. Łączy platformę zakupową z rachunkiem bankowym

Wcześniej, bo w grudniu, fintech wprowadził aplikację na urządzenia z systemem Android

Aplikacja Pacific pojawiła się w markecie App Store. Wersję na platformę Android udostępniono przeszło dwa miesiące temu. W obu przypadkach startup zaliczył opóźnienie względem swoich wcześniejszych deklaracji, które tłumaczono koniecznością wprowadzania zmian na ostatnim etapie prac. Fintech przedstawia swoje rozwiązanie jako połączenie finansów i zakupów online z działaniami prośrodowiskowymi, a konkretnie oczyszczaniem oceanów.

Przeczytajcie także: PKO BP zmienia wzory kart

Młoda firma umożliwia m.in. zdalne założenie konta – w wariancie podstawowym wystarczą do tego e-mail oraz numer telefonu. Jeżeli jednak klient chce do niego otrzymać rachunek bankowy (spółka współpracuje w tym obszarze z Aion Bankiem), by w pełni korzystać z usług fintechu, trzeba zgodzić się na weryfikację tożsamości za pomocą zdjęcia swojego dowodu osobistego oraz selfie. Apka ma też ułatwiać rozliczenia ze znajomymi, udostępniając użytkownikom czat, w którym oprócz wiadomości, można przesyłać pieniądze. Przelewy do znajomych są natychmiastowe i darmowe.

Pacific to także platforma zakupowa. Użytkownicy mogą w niej przeglądać oferty sklepów partnerskich. Fintech zapewnia, że każde zakupy w aplikacji oznaczają przekazanie środków (1 proc. wartości transakcji) na oczyszczanie mórz i oceanów. W zakupach wykorzystano kody QR. Sprzedawcy mogą je umieszczać m.in. w mediach społecznościowych. Wystarczy, że klient zeskanuje kod np. podczas transmisji na YouTube i w ten sposób umieści produkt w koszyku. Firma dodaje, że taka transakcja przebiega bardzo szybko i nie wymaga podawania danych.

Przeczytajcie także: Osiem nowych kryptowalut w aplikacji Revoluta

Użytkownicy apki mogą liczyć na bezpłatne przewalutowania, a także możliwość podpięcia karty do portfeli cyfrowych Google Pay oraz Apple Pay. Samą kartę z logo Mastercard można otrzymać w wersji tradycyjnej (jest to uzależnione od planu, więcej na ten temat przeczytacie w tym tekście) – plastik użyty do jej wykonania pochodzi z oceanów.

Z informacji uzyskanych wcześniej przez serwis cashless.pl wynika, że spółka ma w planach m.in. wprowadzenie do apki logowania z pomocą biometrii czy integrację z InPostem. Mowa jest także o koszyku zakupowym z QR kodami. W tym przypadku sklep będzie mógł stworzyć np. zestaw ubrań i wygenerować dla niego unikalny kod. Ten ostatni może trafić na profil sklepu albo do influencerów, którzy będą go promować chociażby na Instagramie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies