Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Do serwisu iPKO nie zalogujecie się z Internet Explorera. Bank zaleca zmianę przeglądarki

Bank tłumaczy to brakiem wsparcia dla IE ze strony Microsoftu

PKO BP poinformował, że niebawem zablokuje możliwość logowania do serwisu iPKO za pośrednictwem przeglądarki Internet Explorer. Wynika to z faktu, że nie będzie ona wspierana przez producenta, czyli korporację Microsoft. Jeżeli ktoś korzysta jeszcze z tego rozwiązania, bank zaleca zmianę i wybranie innej przeglądarki. Decyzja banku jest motywowana kwestiami bezpieczeństwa.

Przeczytajcie także: PKO wprowadza formularze podatkowe na blockchainie

Przeglądarka Internet Explorer to wiekowy produkt, którego korzenie sięgają jeszcze XX wieku. Na początku obecnego stulecia było to najpopularniejsze rozwiązanie w swoim segmencie, konkurencja odpowiadała za marginalną część rynku. Z czasem dominująca pozycja została jednak utracona, a Microsoft ogłosił w połowie ubiegłej dekady, że domyślną przeglądarką dla systemu Windows będzie Microsoft Edge. Wiąże się to z wygaszaniem IE, a w nieodległej przyszłości ma nastąpić całkowite zamknięcie przeglądarki.

Przeczytajcie także: Bilet autostradowy dostępny na etoll.gov.pl

Pod koniec 2021 roku PKO BP informował klientów, że nie będą mogli korzystać z innego produktu – aplikacji IKO na Windows Phone. Także i w tym przypadku tłumaczono to kwestiami bezpieczeństwa, ponieważ platforma mobilna przestała być rozwijana przez Microsoft. Apka miała zniknąć z marketu korporacji technologicznej 15 grudnia, ale jeszcze na początku tego roku oprogramowanie było w nim dostępne. Obecnie apka jest już niewidoczna w tym sklepie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies