Dzięki zastosowanym rozwiązaniom z nowego serwisu Stefczyka można też korzystać wygodniej na urządzeniach mobilnych
Klienci Kasy Stefczyka (to największa spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa w Polsce) mogą korzystać z nowego, internetowego serwisu transakcyjnego. Instytucja deklaruje, że nowy wygląd aplikacji ma sprawić, by nawigowanie po usługach stało się bardziej intuicyjne niż dotychczas.
Na pulpicie znalazły się dane dotyczące dostępnych środków, oszczędności oraz historii ostatnich przelewów. Użytkownik znajdzie tu także moduł "Prosty przelew" umożliwiający szybką transakcję. W zakładce "Karty" można sprawdzać dane plastików, ustanawiać dla nich limity, włączać lub wyłączać płatności zbliżeniowe oraz internetowe. W tym miejscu klient może też zastrzec kartę.
Nowy serwis transakcyjny Stefczyka umożliwia złożenie wniosku o rachunek oszczędnościowy "Moja Skarbonka". Z pomocą bankowości elektronicznej klient określi cel, kwotę, termin, a także sposób, w jaki pieniądze będą na nim odkładane. Kolejnym uproszczeniem jest autouzupełnianie – eliminuje ono potrzebę wpisywania powtarzających się danych podczas przelewu.
Nowością jest także szybkie przełączanie między rachunkami – przydatne, jeśli posiadacz rachunku osobistego korzysta też z konta firmowego. Dzięki niemu nie ma już konieczności wylogowywania, wystarczy przełączyć się na inny widok. Warto przypomnieć, że nowości wprowadzone przez Kasę, zapowiedziano już w sierpniu.