Operator aplikacji poinformował, że ponad połowa użytkowników zdecydowała się skorzystać z niej ponownie
Aplikacja Jush, z pomocą której można zrobić szybkie zakupy, pojawiła się w Google Play. Nastąpiło to kilka tygodni po uruchomieniu usługi dla użytkowników sprzętu mobilnego Apple i po fazie zamkniętych testów na platformie Android. Twórcy narzędzia zakupowego zapewniają, że pozwoliło to zoptymalizować wybrane procesy.
Rozwojem Jush zajmuje się startup Lite e-Commerce, działający w ramach Grupy Żabka. Z aplikacji początkowo korzystać mogli mieszkańcy części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Potem usługa objęła swym zasięgiem Ochotę, Targówek, Włochy oraz Pragę Północ i Południe. Od tej chwili kurierów ubranych na zielono można spotkać na Saskiej Kępie, a od 22 listopada również w części Mokotowa i Wilanowa.
Proces zamawiania produktów (na liście jest ich obecnie 1,3 tys.) odbywa się mobilnie. Zakupy dostarczane są z tzw. dark store’ów, czyli niewielkich magazynów. W teorii dostawa powinna trwać do 15 minut. Twórcy apki poinformowali, że od startu usługi (21 października) więcej niż co drugi jej użytkownik zdecydował się skorzystać z Żabki Jush ponownie. Co trzeci klient zdążył zamówić zakupy przynajmniej trzykrotnie, a rekordzista złożył 27 zamówień.
Startup podaje, że obecnie notuje dwa szczyty zamówień w ciągu dnia: jeden w porze lunchu, a drugi popołudniami. Coraz większy ruch odnotowywany jest też w godzinach porannych. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale staje się darmowa, jeśli wartość koszyka przekroczy 35 zł. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7-23.
Lite e-Commerce wydłużył czas trwania promocji, w ramach której użytkownik aplikacji dostanie 20 zł rabatu na pięć zamówień. Łącznie pozwala to oszczędzić 100 zł. Wartość koszyka musi przekraczać 40 zł, co oznacza, że klienci zyskują również darmową dostawę. Obecnie akcja obowiązuje do 28 listopada.