Usługa pojawi się w pierwszych sklepach w grudniu i będzie dostępna online oraz stacjonarnie
Fintech PayPo zapowiedział uruchomienie nowej usługi: "podziel na 3". Z jej pomocą klienci będą mogli rozłożyć płatność za zakupy na trzy raty zero proc. Rozwiązanie pojawi się w pierwszych sklepach w grudniu. Dotyczy to zarówno placówek stacjonarnych jak i e-commerce.
Korzystając z "podziel na 3" klient może rozłożyć płatność na raty, z których pierwszą ureguluje 30 dni po zakupie, drugą po 60 dniach, a trzecią po 90. Jednocześnie fintech wyjaśnia, że jego rozwiązanie jest elastyczne i w niektórych sklepach może się pojawić inna liczba rat – usługodawca będzie to ustalał indywidualnie z każdym partnerem. W przyszłym roku PayPo zamierza wejść na rynki zagraniczne i również zaoferuje na nich wspomniany produkt.
PayPo pojawił się w segmencie płatności odroczonych w 2016 roku. Od tego czasu fintech nawiązał współpracę z 20 tys. sklepów i zapewnił finansowanie dla blisko 600 tys. kupujących, którzy nie angażując własnych środków, mogą kupić i sprawdzić produkt oraz w razie potrzeby zwrócić go bez żadnych kosztów. Korzyścią dla sklepów internetowych jest z kolei większa sprzedaż i mniejsza liczba tzw. porzuconych koszyków.
Usługa "podziel na 3" nie jest nowością nad Wisłą – podobne rozwiązanie przed rokiem wprowadziła konkurencja PayPo, fintech Twisto.