Klient zobaczy na ekranie nie tylko zaksięgowane transakcje, ale też te oczekujące na realizację, w tym blokady kartowe czy transakcje odrzucone
Santander informuje za pośrednictwem strony internetowej, jakie nowości przygotował dla użytkowników bankowości elektronicznej. Bank zapowiada m.in. tymczasowe blokowanie karty, jeśli wykryje podejrzane transakcje. Poinformuje o tym klienta za pomocą SMS-a i poprosi o weryfikację płatności. Można to zrobić logując się do bankowości internetowej.
Bank zapowiedział, że po zmianach użytkownik bankowości internetowej zobaczy na pulpicie nie tylko zaksięgowane transakcje, ale też te oczekujące na realizację, w tym blokady kartowe czy transakcje odrzucone. Stan konta ma być z kolei szybciej aktualizowany po przelewie. W serwisie transakcyjnym nie wymaga to dodatkowej czynności, ale w aplikacji trzeba przeciągnąć palcem w dół po ekranie smartfona, by odświeżyć odczyt salda. Także w aplikacji będzie można zrezygnować z wyciągu papierowego i włączyć bezpłatny eWyciąg (wyciąg elektroniczny).
Instytucja deklaruje także uporządkowanie zakładki "Twoje sprawy" – stanie się ona spójna z pozostałymi elementami aplikacji Santander mobile. Zarówno w tej zakładce, jak i w Kontakcie w bankowości internetowej, pojawi się opcja złożenia reklamacji. Bank będzie też przypominał o odświeżeniu zgody na agregowanie danych kont innych instytucji.