Z platformy IdoSell korzysta obecnie 6,5 tys. sklepów. Integracja uprości im drogę do 10 mln klientów francuskiego marketplace'u
Operator IdoSell, polskiej platformy do prowadzenia sklepów internetowych, poinformował o jej integracji z Cdiscount – francuskim marketplacem, w którym zarejestrowało się ponad 10 mln klientów. W efekcie do tych ostatnich łatwiej będą mogły dotrzeć sklepy korzystające z rozwiązań IdoSell. Jest ich już ponad 6,5 tys.
Cdiscount powstał we Francji pod koniec XX wieku i początkowo skupiał się na produktach z segmentu kultury. Pozycja platformy szybko rosła na rodzimym rynku. Dzisiaj, jeśli chodzi o e-commerce, firma ustępuje tam jedynie Amazonowi. Z serwisu korzysta ponad 10 tys. sprzedawców, a najlepiej sprzedają się ubrania i buty, książki, kosmetyki, zabawki, sprzęt sportowy oraz żywność.
IdoSell kolejny już raz pokazuje, że ważnym kierunkiem rozwoju jest dla firmy rynek międzynarodowy i handel transgraniczny. Niedawno spółka informowała o nawiązaniu współpracy z Wish – amerykańskim podmiotem łączącym sprzedawców z klientami za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Pojawiły się także doniesienia o integracji z Packetą – platformą świadczącą usługi logistyczne. W efekcie sprzedawcy będą mogli wysyłać swoje towary do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Pod koniec lipca okazało się natomiast, że IdoSell przejął pakiet większościowy swojego konkurenta – węgierskiego Shoprentera.