Dzięki tej współpracy sklepom internetowym łatwiej będzie zarządzać płatnościami
Fintech Zen poinformował o zintegrowaniu swojej bramki płatniczej Zen Checkout z serwisem PayPal. Firma nie pobiera dodatkowych opłat z tego tytułu, a przedsiębiorcy korzystający z rozwiązania rozliczą transakcje bezpośrednio z amerykańską korporacją. Polski startup zapowiedział dalszą rozbudowę narzędzia.
Bramka Zen Checkout to rozwiązanie przygotowane z myślą o handlu internetowym. Usługa umożliwia sprzedawcom zarządzanie transakcjami w jednym miejscu, bez względu na to, w jaki sposób klient zechce zapłacić. Chodzi po prostu o uproszczenie procesu finalizowania transakcji i przeciwdziałanie zjawisku porzucania koszyków zakupowych przez klientów. Bramkę można integrować z popularnymi platformami e-commerce, np. Shoper, a w opracowaniu są wtyczki do kolejnych.
W ramach Zen Checkout klienci mogą już płacić za pomocą przeróżnych narzędzi, na liście znajdują się m.in. Mastercard, Visa, UnionPay, WeChat Pay, Blik, Paysafecard, Neosurf, Skrill, Webmoney, Trustly, iDEAL, Bancontact czy pay by link. Firma przekonuje, że dzięki temu handlowcy mogą docierać do konsumentów z całego świata. Połączenie bramki płatniczej z kontem Zen umożliwia przedsiębiorcy natychmiastowy dostęp do pieniędzy z transakcji.
Zen to wywodzący się z Polski fintech posiadający licencję pieniądza elektronicznego wydaną przez Bank Litwy. Firma oferuje rachunki z polskimi numerami IBAN i wydaje do nich karty płatnicze. Wszystkim można zarządzać za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia pracujące pod kontrolą Androida, iOS, ale też na sprzęcie marki Huawei. Partnerem strategicznym startupu jest Mastercard.