eService chwali się także, że każdego miesiąca przez jego systemy przechodzi ok. 300 mln transakcji płatniczych
Należąca do grupy EVO spółka eService pochwaliła się swoimi statystykami dotyczącymi terminali płatniczych. Firma podała, że na koniec II kw. 2021 roku miała w Polsce sieć ok. 283 tys. urządzeń. To wzrost względem końca ubiegłego roku o ok. 14 tys. POS-ów. W raporcie cashless.pl możecie przeczytać, że wówczas działało w Polsce 268,5 tys. terminali obsługiwanych przez tę instytucję.
W przesłanym komunikacie eService deklaruje, że ogółem procesuje transakcje z 515 tys. terminali w jedenastu krajach Europy. W regionie Europy Środkowej funkcjonuje pod własną marką, na Zachodzie wykorzystuje brandy EVO. Firma podała także, że jako agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje prawie 300 mln transakcji płatniczych. Realizuje je na własnych terminalach, ale też na urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki europejskie należące do EVO.
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w sklepach dużych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w placówkach pocztowych, restauracjach, autobusach czy taksówkach. Urządzenia te trafiły też do radiowozów, a z danych udostępnionych serwisowi cashless.pl przez eService wynika, że w ubiegłym roku kierowcy opłacili w terminalach drogówki 373 tys. mandatów o łącznej wartości 56,3 mln zł.