Oprócz kart Visa z herbami beniaminków, w ofercie pojawiły się także plastiki po rebrandingu
PKO BP poinformował o wprowadzeniu na rynek nowych kart Ekstraklasy. Chodzi przede wszystkim o plastiki z herbami klubów, które dołączyły do najwyższej klasy rozgrywkowej w sezonie 2021/22. Są nimi Bruk-Bet Termalica Nieciecza, Radomiak Radom i Górnik Łęczna. Na nowości mogą też liczyć kibice kilku innych klubów, które zdecydowały się na rebranding. Do wyboru są obecnie karty Visy dla fanów 18 zespołów.
Wprowadzenie nowych kart z marką Lecha Poznań ma związek z obchodem 100-lecia klubu. Z kolei w przypadku Lechii Gdańsk okazją do wydania nowego plastiku jest jubileusz 75-lecia. Zmiany dotyczą także kart z herbem Wisły Kraków, która postawiła na kolorystyczny rebranding. Bank przypomniał w komunikacie, że w maju przedłużył umowę sponsorską z Ekstraklasą i zaznaczył, że oficjalne karty klubów powstają we współpracy z ich przedstawicielami i cieszą się sporą popularnością.
Oficjalna karta Ekstraklasy posiada funkcję wielowalutową i można ją powiązać z kontami: w złotówkach, euro, dolarach, funtach czy frankach szwajcarskich. Produkt pozwala wypłacać gotówkę podczas zakupów w sklepach i na stacjach benzynowych (usługa cash back). Bank zapewnia też, że karta umożliwia branie udziału w konkursach odbywających się w mediach społecznościowych. Kartę z wizerunkiem klubu można zamówić w serwisie iPKO lub za pośrednictwem IKO. Więcej szczegółów na temat produktu i wizerunki wszystkich klubowych kart znajdziecie pod tym adresem.