Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kibice będą zadowoleni. PKO BP wprowadza na rynek karty z wizerunkami kolejnych klubów piłkarskich

Oprócz kart Visa z herbami beniaminków, w ofercie pojawiły się także plastiki po rebrandingu

PKO BP poinformował o wprowadzeniu na rynek nowych kart Ekstraklasy. Chodzi przede wszystkim o plastiki z herbami klubów, które dołączyły do najwyższej klasy rozgrywkowej w sezonie 2021/22. Są nimi Bruk-Bet Termalica Nieciecza, Radomiak Radom i Górnik Łęczna. Na nowości mogą też liczyć kibice kilku innych klubów, które zdecydowały się na rebranding. Do wyboru są obecnie karty Visy dla fanów 18 zespołów.

Przeczytajcie także: Revolut rozpoczyna wymianę kart klientów

Wprowadzenie nowych kart z marką Lecha Poznań ma związek z obchodem 100-lecia klubu. Z kolei w przypadku Lechii Gdańsk okazją do wydania nowego plastiku jest jubileusz 75-lecia. Zmiany dotyczą także kart z herbem Wisły Kraków, która postawiła na kolorystyczny rebranding. Bank przypomniał w komunikacie, że w maju przedłużył umowę sponsorską z Ekstraklasą i zaznaczył, że oficjalne karty klubów powstają we współpracy z ich przedstawicielami i cieszą się sporą popularnością.

Przeczytajcie także: Blik w ciągu roku podwoił liczbę transakcji

Oficjalna karta Ekstraklasy posiada funkcję wielowalutową i można ją powiązać z kontami: w złotówkach, euro, dolarach, funtach czy frankach szwajcarskich. Produkt pozwala wypłacać gotówkę podczas zakupów w sklepach i na stacjach benzynowych (usługa cash back). Bank zapewnia też, że karta umożliwia branie udziału w konkursach odbywających się w mediach społecznościowych. Kartę z wizerunkiem klubu można zamówić w serwisie iPKO lub za pośrednictwem IKO. Więcej szczegółów na temat produktu i wizerunki wszystkich klubowych kart znajdziecie pod tym adresem.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies