Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość dla klientów korporacyjnych mBanku. Mogą już korzystać z Google Pay i Garmin Pay

Wcześniej instytucja udostępniła im Apple Pay oraz nową wersję aplikacji mobilnej

Biuro prasowe mBanku poinformowało, że poszerzono pakiet zbliżeniowych płatności mobilnych dla klientów korporacyjnych o Google Pay i Garmin Pay. Można z nich korzystać od dzisiaj. Ta nowość była wcześniej zapowiadana – w serwisie cashless.pl mogliście o niej przeczytać kilka tygodni temu. Za pomocą Google Pay klienci zapłacą zarówno w internecie, jak i w punktach stacjonarnych. Z kolei Garmin Pay umożliwia płacenie zbliżeniowo za pomocą smartwatchy amerykańskiej firmy.

Przeczytajcie także: Oto Mapa polskiego fintechu 2021

Wprowadzenie tych rozwiązań przez mBank korporacyjny nastąpiło krótko po udostępnieniu klientom firmowym Apple Pay. Wciąż nie jest jasne, czy wśród tych rozwiązań pojawi się Fitbit Pay. Usługa cieszy się ograniczoną popularnością, a jej przyszłość jest niepewna w związku z przejęciem Fitbit przez Google. Warto też podkreślić, że płatności mobilne nie są w Polsce standardem w bankowości korporacyjnej (w przeciwieństwie do segmentu klientów indywidualnych). Z Apple Pay mogą jednak korzystać pracownicy podmiotów obsługiwanych przez ING czy PKO BP.

Przeczytajcie także: Volkswagen Bank zapowiedział nowe wzory kart

mBank pochwalił się dzisiaj także przekroczeniem istotnej granicy w swojej bankowości korporacyjnej: instytucja obsługuje już 30 tys. klientów. Bank przekonuje, że obecnie skupia się na współpracy z małymi i średnimi firmami, pozyskując w tym segmencie rynku około 350 nowych klientów miesięcznie. Instytucja podała, że na koniec I kwartału 2021 roku miała 8,7 proc. udziału w rynku kredytów i 11,3 proc. udziału w rynku depozytów dla przedsiębiorstw. Bank niedawno zaprezentował stworzoną z myślą o firmach nową wersję aplikacji CompanyMobile.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies