Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Niespodziewany rywal Allegro. Comarch zamierza zainwestować we własną platformę sprzedażową 

Z serwisu wszystko.pl mogą korzystać zarówno firmy, jak i klienci indywidualni

Podczas środowej konferencji prasowej Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, ogłosił, że jego firma zamierza wzmacniać swoją obecność w segmencie e-commerce. Rodzima spółka informatyczna chce rozwijać platformę sprzedażową wszystko.pl, z której będą mogły korzystać zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i najwięksi rynkowi gracze.

Przeczytajcie także: SGB wprowadza nową kartę płatniczą

Wiceprezes Comarchu zapewnił, że firma jest gotowa wydać na ten projekt "ogromne" pieniądze i dotyczy to również marketingu. Na razie mowa jest o kilkudziesięciu milionach złotych. Co ciekawe, Rymarczyk mówił wprost o rzucaniu wyzwania Allegro. Comarch nie liczy na szybkie zyski – to ponoć sprawa drugorzędna, a na pierwszy plan wysuwa się osiągnięcie odpowiedniej skali, która zapewni platformie właściwą pozycję na tym rynku.

Ze strony wszystko.pl można się dowiedzieć, że sprzedawać za pośrednictwem tego serwisu będą mogły wyłącznie podmioty posiadające oprogramowanie do zarządzania firmą od Comarchu. I właśnie na tym zamierza zarabiać spółka technologiczna – prowizje od transakcji będą zerowe, partnerzy mogą też liczyć na darmowy plan obejmujący możliwość dodawania nielimitowanej liczby produktów i opcje sprzedaży we wszystkich kategoriach.

Przeczytajcie także: W PeoPay Kids pojawiło się logowanie biometryczne

Wszystko.pl powinno wystartować w nowej odsłonie na początku przyszłego roku. Comarch zwiększa obecnie zatrudnienie o kilkadziesiąt osób, które będą się zajmować tylko rozwijaniem tego projektu. Jednocześnie firma prowadzi rozmowy z firmami kurierskimi. Z serwisu będą mogli korzystać także klienci indywidualni, a ciekawostką jest to, że wszystko.pl udostępni im wspólny koszyk, czyli możliwość złożenia jednego zamówienia na zakupy od kilku sprzedawców.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies