Firma zapewnia, że jej narzędzia pozwalają czerpać większe korzyści z realizowanych transakcji
Adyen poinformował o ekspansji na rynkach japońskim oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W efekcie będzie m.in. pierwszym i jedynym dostawcą płatności w ZEA, który oferuje klientom jednoplatformowe rozwiązanie Unified Commerce. Umożliwia ono nie tylko przetwarzanie płatności, ale też analizę zachowań konsumentów. Dzięki temu partnerzy firmy mogą czerpać większe korzyści z przetwarzanych transakcji.
Globalna platforma płatnicza Adyen powstała w 2006 roku i od kilkunastu lat dostarcza infrastrukturę łączącą się bezpośrednio z Visa, Mastercard oraz preferowanymi przez konsumentów metodami płatności na całym świecie. Fintech obsługuje transakcje online, stacjonarne oraz mobilne, a do grona jego klientów należą Facebook, Uber, L'Oréal czy Spotify. Adyen posiada biura na całym świecie, w ubiegłym roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że kolejne otwarto w Warszawie.
Na liście polskich klientów firmy pojawiły się już m.in. Booksy, e-obuwie, Bolt oraz platforma wymiany walut Cinkciarz. Partnerem Adyen został też Blik, dzięki czemu zagraniczne podmioty e-commerce mogą go zaoferować klientom z Polski jako metodę płatności. Partnerzy Adyen są w stanie dodawać płatności Blikiem bezpośrednio na swoich stronach, bez konieczności przekierowania na stronę dostawców płatności.