Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SkyCash idzie szlakiem wytyczonym przez banki. Płaci 100 zł za polecanie klientów

Promocja, dzięki której operator aplikacji chce pozyskać 10 tys. nowych użytkowników, potrwa do 7 maja

Jeżeli jesteście użytkownikami aplikacji płatniczej SkyCash, możecie nieco zarobić polecając ją swoim znajomym. Operator apki deklaruje, że za każdego poleconego zapłaci Wam po 10 zł. Nagroda jest ograniczona do 100 zł, co oznacza, że aby ją zgarnąć musielibyście zachęcić do korzystania ze SkyCash dziesięć osób. Promocja ma oczywiście parę warunków, które trzeba spełnić, aby na wypłatę zasłużyć.

Przeczytajcie także: Biometria twarzy wkrótce w Samsung Pay

Po pierwsze więc do nagrody uprawniają zaproszenia wysłane do osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z usług SkyCash. Ponadto zaproszony musi zainstalować aplikację mobilną, zarejestrować się w systemie operatora i podpiąć do apki kartę bankową lub dokonać zasilenia konta SkyCash w wysokości co najmniej 10 zł. Na taką kwotę musi bowiem wykonać transakcje. Ma na to 30 dni od rejestracji. Pod uwagę brane są płatności za bilety komunikacji miejskiej, do kina, opłaty za postój w płatnych strefach parkowania, itd.

Przeczytajcie także: WebPOS już dostępny dla klientów PKO BP

Jeżeli zaś chodzi o zaproszenia, to można je wysłać z poziomu aplikacji mobilnej wykonując na numer telefonu osoby zapraszanej przelew na symbolicznego grosza. Przelew taki jest zwolniony z opłaty. Formularz przelewu generowany jest po wybraniu opcji "zaproś znajomego" na stronie startowej aplikacji SkyCash lub przy próbie zakupu biletu komunikacji miejskiej. Ciekawe, dlaczego tylko przy tym rodzaju transakcji.

Promocja trwa do 7 maja bieżącego roku lub do wyczerpania puli na nagrody określonej w wysokości 100 tys. zł. Jak łatwo wyliczyć, SkyCash liczy zatem, że dzięki akcji zyska 10 tys. nowych użytkowników. Obecnie ma ich 1,540 mln. Firma nie podaje, ilu z nich korzysta z aplikacji aktywnie.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies