Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działa serwis internetowy i aplikacja

Klienci próbujący dostać się na konto otrzymują informację o błędnym haśle lub pinie

Jeżeli jesteście klientami Śląskiego i próbujecie dziś zalogować się na rachunek, możecie otrzymać informację o błędnie wprowadzonych danych. Nie musi to jednak oznaczać, że się pomyliliście. Jak donoszą czytelnicy Cashless na alert@cashless.pl, trwa awaria systemów elektronicznych ING.

Przeczytajcie także: Nowe zasady bankowości elektronicznej w Getinie

Przed chwilą sam próbowałem zalogować się na swoje konto w Śląskim i mogę potwierdzić – w przypadku logowania do aplikacji mobilnej otrzymałem informację, że wpisałem błędny PIN a przy logowaniu do serwisu transakcyjnego – że podałem błędne hasło.

Przeczytajcie także: Profil Zaufany wkrótce w sześciu bankach

Na razie nie wiem, na ile awaria jest poważna i czy obejmuje także karty. Na pewno w wyniku braku możliwości uruchomienia aplikacji klienci mogą mieć trudności ze skorzystaniem z systemu Blik. Już wysłałem do biura prasowego ING prośbę o informację na temat szczegółów awarii. Gdy tylko ją otrzymam, zaktualizuję tekst.

AKTUALIZACJA

Z informacji przekazanych przez biuro prasowe ING wynika, że do awarii doszło ok. godz. 10 a została usunięta po godz. 13. Występowały trudności z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, ale płatności kartami przebiegały bez utrudnień.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies