Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa Checkout wkrótce dla wszystkich sklepów obsługiwanych przez PayU

Nowa usługa ma być dostępna w ciągu kilku tygodni. W wybranych sklepach ruszył już pilotaż

O tym, że PayU pracuje nad wdrożeniem Visa Checkout, mogliście przeczytać na Cashless już kilka tygodni temu. Teraz formalnie ta informacja została potwierdzona. PayU nie podaje konkretnego terminu udostępnienia nowej formy płatności obsługiwanym przez siebie sklepom. Informuje natomiast, że ruszył już pilotaż. Wśród sklepów, które biorą w nim udział, jest np. venezia.pl.

Przeczytajcie także: Visa Checkout startuje w Polsce

Dotąd pełne wdrożenie Visa Checkout przeprowadzono w dwóch polskich sklepach internetowych, czyli w Euro oraz OleOle! W obu tego rodzaju transakcje obsługuje firma Tpay.com, która jest pierwszym polskim integratorem płatności z odpowiednim certyfikatem Visy. Co ciekawe Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym Checkout został udostępniony produkcyjnie.

Wdrożeniu nowego narzędzia płatniczego w Euro oraz OleOle! towarzyszy atrakcyjna promocja. Za płatność Visa Checkout można otrzymać zwrot nawet 150 zł. Z informacji przekazanej wczoraj podczas konferencji Payment Meeting przez Macieja Maciejewskiego z Visy wynika, że usługa cieszy się sporym powodzeniem co owocuje dużą liczbą transakcji. Nie zdecydował się jednak podać szczegółowych informacji na ten temat.

Przeczytajcie także: Polska pierwszym krajem w Europie z Checkout

Visa Checkout to rozwiązanie umożliwiające uproszczenie płatności kartami w internecie. Po rejestracji i jednorazowym podaniu danych z plastiku przy kolejnych transakcjach nie trzeba już tego robić. Co ważne banki – wydawcy kart płatniczych, aby udostępnić Checkout swoim klientom, nie muszą przeprowadzać żadnych prac wdrożeniowych w swoich systemach informatycznych. Rozwiązaniem konkurencyjnym jest cyfrowy portfel Mastercarda o nazwie Masterpass.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies