Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
NEWS
Amazon.pl wystartował. Kusi darmową dostawą przy zamówieniach od 100 zł. Za zakupy można płacić m.in. Blikiem

Płatności na stronie amazon.pl obsługuje operator systemu Przelewy24

Stało się. Ruszył serwis amazon.pl. Nie powinno to być zaskoczeniem, bo amerykańska firma już kilka tygodni temu zapowiedziała, że przymierza się do uruchomienia swojej polskiej strony. Niedawno zaś wprowadzono zmiany do programu partnerskiego Amazona, które sugerowały, że start polskiej wersji tej platformy e-commerce jest już naprawdę bliski. Mogliście przeczytać o tym w tekście Amazon wystartuje w Polsce w tym tygodniu? Wskazują na to ostatnie aktualizacje.

Przeczytajcie także: Start Amazona w Polsce coraz bliżej

Od dziś klienci mogą korzystać z usług amazon.pl. Na stronie znajdziecie informację o tym, że w serwisie zamieszczono ok. 100 mln różnych ofert. Standardowo dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, jeśli wartość zamówienia wynosi min. 100 zł. Jeśli nie, to trzeba zapłacić za dostawę kurierem 11,99 zł, lub do paczkomatu 8,99 zł. Amazon zastrzega jednak, że dostawy niektórych zamówień mogą być płatne, nawet jeśli opiewają na kwotę powyżej 100 zł.

Płatności w serwisie amazon.pl obsługiwane są przez operatora systemu Przelewy24. Wśród dostępnych metod płatniczych są więc przelewy typu pay by link, karty płatnicze oraz Blik.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza zmiany w usłudze Smart

Start amazon.pl to duże wydarzenie na polskim rynku, który od dawna jest zdominowany przez allegro.pl. Wielu sprzedawców narzekało, że firma wykorzystuje tę pozycję, wprowadzając podwyżki prowizji od sprzedawanych przedmiotów. Czy wejście Amazona coś zmieni? Konkurencja na pewno zrobi dobrze, ale trzeba pamiętać, że na wielu zagranicznych rynkach prowizje od sprzedaży na platformach typu marketplace są jeszcze wyższe niż w Polsce.

Biuro prasowe Allegro jako komentarz do startu amazon.pl przysłało wypowiedź prezesa spółki. Francois Nuyts napisał, że kierowana przez niego firma skupia się na potrzebach klientów i że jest to najlepsza strategia na szybko rozwijającym się w Polsce rynku e-commerce. Jego zdaniem na allegro.pl dostępnych jest już 200 mln ofert, a rosnącym zainteresowaniem klientów cieszą się nowe usługi wprowadzane przez platformę, np. Allegro Pay (płatności odroczone). Prezes nie odniósł się natomiast bezpośrednio do startu Amazona w Polsce.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies