Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa aplikacja webowa dla agentów od Ergo Hestii. EH24 pozwala wystawiać polisy o każdej porze

Aplikacja Ergo Hestii to rozwiązanie chmurowe, dzięki któremu agenci mają stały dostęp do systemu sprzedażowego

Ergo Hestia przygotowała dla agentów nową aplikację, o nazwie EH24, zapewniającą stały dostęp do systemu sprzedażowego. Korzystając z aplikacji, pośrednicy mogą sprzedawać najpopularniejsze produkty ubezpieczyciela, takie jak OC, AC, assistance komunikacyjne, ubezpieczenia mieszkań, OC w życiu prywatnym i assistance mieszkaniowe. Z czasem w aplikacji mają się pojawić także pozostałe produkty z oferty dla klientów indywidualnych.

Przeczytajcie także: Unia chce uregulować sztuczną inteligencję

Agenci mogą wystawiać polisy niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują. Dzięki aplikacji mają również stały dostęp do historii zawartych umów. Pośrednicy, poproszeni przez Ergo Hestię o ocenę rozwiązania, wskazują, że pod względem użyteczności przypomina bazowy system sprzedażowy ubezpieczyciela – iHestię.

Przeczytajcie także: Właściciele toyot i lexusów zapłacą mniej za OC i AC?

EH24 to rozwiązanie w chmurze, które będzie działać niezależnie od przerw w dostępności głównych systemów ubezpieczyciela – zarówno tych planowanych, jak i wynikających z ewentualnych awarii. Jak podkreśla ubezpieczyciel, przerwy techniczne są naturalnym elementem funkcjonowania oraz rozwijania systemów informatycznych. Teraz nie wpłyną one na działalność agentów, którzy bez problemu będą mogli przeprowadzać kalkulacje oraz wystawiać polisy.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies