Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Marka BGŻ Optima zostaje. Ale raczej nie na długo...

BGŻ BNP Paribas pracuje nad nową strategią dla bankowości elektronicznej. Miejsca na monoproduktowe projekty w niej nie będzie. Ale Optima na razie ma jeszcze zostać

Klienci, którzy posiadają oszczędności w internetowym BGŻ Optima póki co mogą spać spokojnie bo bank nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z tej marki. – W lutym dokonaliśmy przeniesienia 180 tys. klientów Optimy na nasz główny system informatyczny. Brand zostaje w grupie, przynajmniej na razie – powiedział na zakończonej przed chwilą konferencji prasowej Tomasz Bogus, prezes BGŻ BNP Paribas.

Przeczytajcie także: Pocztowy chce zawalczyć o klientów nowym rachunkiem

Dodał, że kierowany przez niego bank pracuje nad nową strategią dla bankowości elektronicznej. – Mamy dużo do zrobienia w sferze digital. Chcielibyśmy mieć kompleksowe rozwiązanie w tym zakresie. Takie monoproduktowe rozwiązania, jak Optima, nie spełniają naszych oczekiwań. Ale do czasu wdrożenia nowych projektów Optima na pewno zostanie na rynku. Później – zobaczymy – powiedział prezes BGŻ BNP Paribas.

Natomiast do końca czerwca z rynku zniknąć ma inna marka bankowa wchłonięta przez BGŻ BNP Paribas, czyli Sygma Bank. Instytucja ta ma mocną pozycję na rynku kart kredytowych oraz pożyczek ratalnych, sprzedawanych często wspólnie z sieciami handlowymi.

Przeczytajcie także: BGŻ BNP Paribas. Kolejny bank z aplikacją dla firm

Bogus stwierdził, że w najbliższym czasie bank nie planuje dalszej restrukturyzacji sieci oddziałów. Na ten moment instytucja posiada ponad 500 placówek i, jak się wyraził prezes banku, obecnie jest to liczba optymalna.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies