Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Żabka stawia na integrację. W jednej aplikacji pojawią się dwa sklepy

Na jednej platformie zakupowej klient znajdzie oferty delio oraz Jush!

Spółka Lite e-Commerce z Grupy Żabka poinformowała o częściowej integracji dwóch projektów: Jush! oraz delio. Oba to biznesy z segmentu handlu internetowego, każdy z nich posiadał oddzielną aplikację. Teraz ma się to zmienić.

Przeczytajcie także: Chudy kwartał w finansowaniu polskich startupów

Rozwiązanie Jush ruszyło w ostatnim kwartale 2021 roku i wpisywało się w gorący wówczas pomysł ekspresowych dostaw zakupów. Liczba produktów, które w aplikacji mógł zamówić konsument, nie była oszałamiająca (ok. 1,3 tys.), ale liczył się przede wszystkim czas: dostawa mogła być zrealizowana w kwadrans od złożenia zamówienia.

Wiosną kolejnego roku zaprezentowano delio. Tym razem oferta sklepu online była już bardziej rozbudowana, firma deklarowała, że stara się np. pozyskiwać produkty od lokalnych dostawców, a część z nich przeznaczona jest dla wegetarian i wegan. Większych zakupów klient nie mógł jednak otrzymać za kilkanaście minut – dostawa realizowana jest po kilku godzinach lub następnego dnia.

Przeczytajcie także: PKO BP z nowym wiceprezesem

Teraz zaprezentowano nową odsłonę aplikacji Jush! Na ekranie powitalnym użytkownik może wybrać tę usługę, ale będzie też alternatywa – delio (znika konieczność posiadania dwóch apek). Wszystko sprowadza się zatem do tego, jak wyglądają aktualne potrzeby zakupowe konsumenta. Usługa będzie dostępna w Warszawie i Krakowie. Na start nowej odsłony apki podmiot oferuje klientom promocje na wybrane produkty oraz kody zniżkowe.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies