Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria systemu transakcyjnego Banku Śląskiego

Nie działa także nowa aplikacja mobilna. W starej nie wykonacie przelewów

Informację o tym, że ING Bank ma problemy, przekazał jeden z czytelników na adres alert@cashless.pl. Sprawdziłem i rzeczywiście, aktualnie nie można zalogować się do Mojego ING - system generuje komunikat o nieprawidłowym loginie. Z kolei próba logowania się do aplikacji Moje ING mobile kończy się komunikatem, iż nie udało się pobrać danych.

Przeczytajcie także: Prawie miliard zł miesięcznie przelewacie ekspresowo

Co ciekawe udało mi się zalogować do starego systemu transakcyjnego oraz starej aplikacji mobilnej. Niestety, ich funkcjonalność w tym momencie ma być ograniczona. Bank informuje o trwających pracach konserwacyjnych, co oznacza, że nie można na przykład przy ich pomocy wykonać przelewu zewnętrznego. Można za to sprawdzić np. saldo na poszczególnych rachunkach.

Przeczytajcie także: Rośnie liczba bankowych franczyz

Nie wiem na razie kiedy można spodziewać się przywrócenia normalnego działania systemów oraz czy autoryzacja kart odbywa się bez przeszkód. Generowanie kodów Blik w aplikacjach nie jest możliwa. Na infolinii bank informuje, że stara się usunąć awarię.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies