Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Deutsche Banku już pod skrzydłami Santandera. W ofercie połączonej instytucji nowy rachunek

Do najbogatszych klientów Santandera trafi konto Elite proponowane dotychczas przez Deutsche Bank

Wczoraj wieczorem zakończyła się dłuższa niż zwykle przerwa techniczna w dostępie do systemów elektronicznych Santandera, w trakcie której jego klientami stali się dotychczasowi posiadacze rachunków i kart Deutsche Banku. Jak wspomniałem, przerwa była dłuższa niż zazwyczaj, bo pierwsze utrudnienia pojawiły się już w piątek wieczorem. Klienci Santandera nie omieszkali wyrazić niezadowolenia z tego powodu w mediach społecznościowych. Wydaje się jednak, że prace przebiegły bez zakłóceń, bo dostęp do serwisu został przywrócony po godz. 19, czyli na kilkadziesiąt minut przed zapowiadanym wcześniej terminem zakończenia prac wyznaczonym na godz. 20.

Przeczytajcie także: Przejęcie DB przez Santander zarejestrowane przez sąd

Od teraz byli klienci Deutsche Banku mogą już aktywować dostęp do systemu nowego banku. Po zalogowaniu do używanego dotąd systemu zostaną przekierowani do serwisu Santander Banku Polska, gdzie będą musieli nadać nowy PIN do logowania do bankowości mobilnej i internetowej. Będą też musieli podać adres e-mail, na który otrzymają wszystkie wymagane prawem dokumenty. Wybiorą również sposób kontaktu z bankiem, dzięki temu w przyszłości wszelkie dokumenty jak np. informacje o zmianach w cennikach czy regulaminach będą mogli otrzymywać elektronicznie.

Santander podkreśla, że po przeniesieniu klientów Deutsche Banku nie zmieniają się ich numery rachunków czy PIN-y do kart. Ze swoich produktów będą mogli korzystać na dotychczasowych warunkach finansowych. Jeżeli jednak będą chcieli płacić za pomocą Google Pay czy Apple Pay, muszą wystąpić o nowe karty z aktualnej oferty Santandera.

Przeczytajcie także: Jak otwarta bankowość będzie wyglądać w praktyce?

Ciekawostką może być natomiast fakt, że jednym z efektów fuzji operacyjnej z wydzieloną częścią Deutsche Banku jest wzbogacenie oferty Santandera o rachunek dostępny dotąd w sprzedaży banku przejmowanego. Chodzi o konto Elite kierowane do najzamożniejszych klientów. Jego prowadzenie kosztuje aż 150 zł miesięcznie. W cenie bank oferuje jednak wiele usług płatnych w innych pakietach, takich jak np. transakcje w bankomatach czy możliwość korzystania z karty Visa Elite.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies